Retourneren

RETOURNEREN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Wanneer u een product wilt retourneren, dient u contact met ons op te nemen via de mail (info@toesebolkaarsen.nl) of via de contact pagina. Dit dient u te doen binnen 14 dagen nadat u de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen u vervolgens een bevestiging met een retourformulier dat u bij de retourzending toe kunt voegen. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het product te retourneren.

Het retouradres is:

Toesebol kaarsen
Kruzebrink 92
8141WG Heino
U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepoint (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). 

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is, kan Toesebol kaarsen besluiten de door u gemaakte kosten van de retourzending te vergoeden.

Toesebol kaarsen is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer u het pakket retour stuurt, zorg er dan voor dat het voldoende gefrankeerd is. 

Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

BESCHADIGINGEN

Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakket dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al in ontvangst hebt genomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Indien dat het geval is, neemt u dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling) contact op met Toesebol kaarsen. We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat we het aankoopbedrag terug storten. Indien wij vragen om beschadigde product te retourneren, zullen wij de retourkosten vergoeden.

RUILEN

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Mocht u een product willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende product naar ons, waarna wij het aankoopbedrag terugstorten. U kunt het alternatieve product ieder moment online bestellen.